all the things we supposed to be

Sitter här med jeppis och skog i skolan och väntar på att jag ska försöka hitta ljunkan!
Hhaha!
Ska dit och va Saras nagelmodell :D
Hon har prov i det eftersom hon går stylist och ska då ha praktiskt prov och massera min hand, fixa mina naglar och sånt! Underbart!!
Sen ska jag försöka hitta tillbaka till skolan igen och ha svenska!
Sen slutar jag och då blir det antagligen och åka hem och sova eller nått sånt.
Låter som en trevlig dag va ;)?
Ska se till att plugga extra mycket de här två sista veckorna så jag får någolunda betyg iaf ;D!
Har inga bilder här heller så det blir inte så rolig inlägg ;D
Puss!

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0