what if I need you baby?

Hejsan :)!
Igår hade jag en usch-dag haha! Det regnade och åskade så Jose kom hit en stund och höll mig sällskap :)
Idag kom mormor morfar, min morbror och hans fru till oss och åt och sånt! :)
Jag åkte till Jose sen och vi åkte ner och kollade lite på en fotbollsmatch och sånt :)
Riktigt kallt var det ute. Som om det var september, usch!
Imorn hoppas jag att jag får med mig pappa till stan för att kolla på lite tekniska grejer haha, sånt måste man ha med pappa på ;)?
På kvällen blir det Upplevelsekvällen med Marre vid gästhamnen haha! Utebio och sånt:)
Får väl se hur det blir, varmare än ikväll hoppas jag iallafall!
Ska väl säga grattis till Tim med idag som blir sixteen :)!
Puss!


Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0