these times when we climb so fast to fall again

Woho jag uppdaterar ;)
Har vart sjuk de senaste dagarna, eller ja vädligt förskyld. Så har tagit det lungt för att friskna till, vilken har tagit ett tag..
men nu så äre på bättringsvägen ;)
Kom nyss hem från Frej där jag har vart med Fia :) Vi kollade på en Wallanderfilm och så! :)
Roligt och träffa dom efter jag inte sett dom på ett tag. Min lilla Fia som vart i Norge :)
Marre kommer också hem på onsdag, wohooooo :D det är sjukt hur mycket jag saknar henne!
Nu ska jag iallafall ta och sova elr nått, det behövs :)
Puss!
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: marre

min gulliiis <3

2009-08-07 @ 19:01:52
URL: http://marielleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0