söndag-23 augusti!

Sista dagen på mitt sommarlov idag, skönt och nervöst och roligt haha!
Igår var ju jag och Marre i Norrköping då! Där var det marknad och grejer, augustifesten eller nått hette det!
Hitta lite smågrejer coh tog sen tåget hem.
På kvällen åkte vi och träffa Josse och var med henne resten av kvällen, haha sjukt roligt hade vi! ;D
Träffade lite annat folk med! :)
Idag ska jag fixa massor till imorn..
Det lär säkert blir mindre inlägg här på ett tag framöver nu men jag tror ni överlever haha ;)
Puss!


Haha hittade en bild på mig sen typ sjuan eller åttan? Pygme med sån där Uclatröja som alla hade och största utväxten,
haha :D!
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: tove wallberg

yes :D CoP1 !

2009-08-27 @ 13:37:55
URL: http://tovewallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0