måndag-17 augusti

Hejsan :)
I lördags blev det ingen upplevelsekväll ändå. Det regnade typ hela kvällen, men Ogge ringde så jag och Marre drog hem till Mattias för att basta med honom Ogge och Tim, lite senare kom även Mathilda och Danne ;D
Lite senare drog vi till Tim och va hos honom ett tag innan vi åkte hem till Mathilda hah. Där hittade vi på ett eget spel,
som en del grejer var att man skulle cykla till hemköp i bara underkläder eller springa runt kvarteret i bara underkläder! Haha, som tur var fick jag ingen av dom grejerna ;) Hahaha!
Trevligt kväll iallafall.

Igår träffade jag Jose en stund på kvällen och vi åkte till macken en kvart innan det stängde och hyrde en film jätte snabbt haha! Wedding daze hette den eller nått. Hah den var rolig! :)

Idag börjar Ljungsbroskolan. Konstigt det känns att inte gå dit haha!
Min lille bror började åttan.. haha plutten!
Och imorn börjar alla andra.. förutom jag och Marre typ :p haha!
Hade mardrömmar inatt om att vi började idag och att vi missade bussar och allt haha, usch!
Annars tror jag inte det händer nått speciellt idag. Kanske träffar Ole och Fia eftersom de kommit hem från franska
riviäran idag :D
Puss!


Hos Mathilda typ innan alla skulle byta byxor med varandra hahahahaha!!


Resultat av min nya locktång ;)

Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: marrrrre

värd lördagskväll endå :D <3

2009-08-17 @ 17:12:26
URL: http://marielleb.blogg.se/
Postat av: Maria

Superfina lockar, de ser sådär proffsiga ut :)

2009-08-18 @ 10:57:30
URL: http://www.borasbloggarna.se
Postat av: Anonym

fan va söt du är<3

2009-09-14 @ 13:28:31
URL: http://gayblogggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0