standing soldier

Hejsan :)!
Igår var ju jag och Marre då på bio och såg Sommaren med Göran, min sena födelsedagspresent till henne! :)
Filmen var väl helt okej :) Tog buss hem sen.
Idag när jag vaknade var det sol och fint väder ute så jag åkte hem till Marre där vi solade och så :)
Ikväll har de flesta nollning. Tråkigt faktisk att jag inte börjat skolan än.. haha hade viljat va med! Men aja,
på fredag är det East Fm festivalen i stan och jag tror jag och Marre åker dit, eller kollar nollningen då. Som också är på fredag igen. Eller både och? ;)
Får se hur det blir iaf :)
Puss!



En av låtarna som kommer påminna om den här sommaren! (;
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0