just get back up when it knocks you down

Hej :)!
Höll nästan på att somna hos tandläkaren idag kändes det som haha! Men det gick iallafall bra och vid bussen hem träffade jag lille Ogge som jag inte sett på ett tag känns det som, kul :D
Åkte iallafall hem och lagade mat och sådär!
På kvällen åkte jag och Marre och massor annat folk in till East fm festivalen och nollningen! Träffade en massa folk som det kändes som det var år sen man träffade? hah :D Roligt var det och på East festivalen var det mest punk när vi kom dit..
Men ja, det regnade heeeeeela kvällen och efter några timmar på stan helt gemonblöt som en dränk katt haha! Så de flesta jag va med ville hem så.
Roligt iallafall och träffa alla!
Får väl hoppas det är bättre väder nästa helg ;)
Imorn åker jag och Marre till Norrköping, blir att gå upp tidigt igen, blä men aja :)
Puss!


Hah gamal bild från början av åttan! Tuff man var då haha ;)

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0