irreplaceable

Godmorgon! ;) haha
Igår var väl en typsik sommardag.. regn och så haha!
Mamma kom och hämtade mig och vi åkte ner till vårdcentralen där vi satt och snackade med en läkare.
Fick ta lite blodprov för att kolla mitt immunförsvar som verkligen är sämst! Och jag skulle tydligen tillbaks dit med och göra ett astmatest. Hah.
Iallafall efter det stjussade mamma in mig och Marre till Ikano där vi gick omkring och kollade lite!
Fikade billigt på Ikea med haha ;)

Idag vaknade jag av att det lät som det kom en stor sten kom rullande över mig och bara flög upp ur sängen och skakade! haha det borde ha sett rätt roligt ut!
Åskade gjorde det och jag som inte rädd för åskan? haha ;)
Nu ska jag iallafall snart ta en dusch och senare träffa Marre Jose och Sara! :)
Puss!

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0