I found heaven on earth

Det var ett tag sen det hände nånting här men jag skyller på att sommaren äntligen kom i några dagar ;)
Har mest legat vid kanalen med kompisar och solat, badat, ätit glass, spelat wollyboll och bränt oss på brännässlor ;) haha!
I lördags var vi också i varamon några och badade och solade :) Sjukt underbart!
På kvällen blev det Ulf Lundell i berg med massor folk, roligt! :)
Igår drog jag och Jose ner till Berg och badade och när vi kom hem lite senare träffade vi Frej och Malin.
Satt och snackade med dom ett tag tills det började åska blixtra och spöregna haha! Så vi sprang in och skyddade oss under ett tak i härna ;)
Idag är himlen typ.. vit? Det skulle tydligen komma dåligt väder nu i veckan.. men aja!
Två veckor nu tills skolan börjar nu med. Usch vad fort sommarlovet går..
Men får njuta av dom sista veckorna ;)
Ole och Fia åkte till franska riviäran idag med, avensjuka? Ja hah :) Kommer sakna dom små iallafall! 
Puss!




Jag innan vi drog ner till Berg på Ulf Lundell, Fia i bakrunden ;)
Inte allt för bra bild men men! :)

Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: marielle

min snygging där ja ;) <3

2009-08-10 @ 18:17:43
URL: http://marielleb.blogg.se/
Postat av: frida

svar till marre;

alltid:)<3

2009-08-11 @ 00:13:14
Postat av: emmis

så söööt!

2009-08-12 @ 22:24:54
URL: http://elvinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0