they say he need to slow down, the badest thing around town!

Godmorgon:)

Igår åkte jag och Marre då ner till Ljungsbro marknad, träffade Ida och Frida där och några mer! Frej och några kom sen med :) Roligt och träffa han som vanligt!
Josse kom sen och när vi skulle dra så åkte jag och Josse hem till mig och Marre till sig.
Medans vi vänta på att jag skulle äta så sa jag och Josse vid varasin laptop här, haha socialt! ;)
Iallafall tog vi hennes moppe sen och åkte till Sparköp, köpte chips och så. Drog hem till Marre där också Ole och Sara hade kommit! Blev en mysig kväll med dom bästa.
Idag är det söndag och det regnar. Kul haha!
Imorn är det skola igen då.. Men det blir stan efter det men mina bästavänner! Så sjukt glad att jag har er.

Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: emmis

sötnufffiiisssen!

2009-09-01 @ 17:25:43
URL: http://elvinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0