jag önskar jag kunde säga att vi klarar det tillsammans

Hejsan! :)
Idag vaknade jag jätte tidigt.. haha typ vid 10 så jag mamma och pappa åkte in till Ikano en stund där vi skulle kolla på några grejer på teknikmagasinet.
Köpte en högtalare till min ipod och en locktång! Båda grejerna var utgående så vi fick bada grejerna för en hundring mindre ;D!
Resten av dagen har jag vilat upp mig hemma. Nu ska jag snart hoppa in i duschen och börja fixa mig.
Marre kommer hit sen och vi drar sen vidare till en av Ljungsbros "största händelser" haha wohoo.. ;)
Nae upplevelsekvällen är ikväll, Mamma mi som utebio, men just nu regnar det?
Får väl hoppas att det blir bättre :)!
Puss :D
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0