fredag-21augusti!

Hejsan :)
Mamma väckte mig sjukt tidigt idag.. haha jag ska tydligen in till tandläkaren idag på förmiddagen?
Vill inget hellre än att somna om igen haha! Måste bli bättre med det här snart aså, skolan börjar om några dagar!
Ikväll drar jag och Marre in till East fm festivalen iallafall, vet inte hur längre vi blir kvar där eftersom det där nollning i stan med! :)
Igår var vi allafall hemma hos Marre och solade och badade! På kvällen träffade jag min saknade Josse :)
Vi åkte ner till Berg en stund till hennes pappa och träffade också där Ole och Sara!! :):)
Nu måse jag dra så jag itne missar bussen haha, hoppas jag gör det!
Puss :)
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0