6augusti

Godmorgon ;D!
Mycket härlig dag vart det igår! Sjukt skönt att sommaren kommit igen :)!
Jag och Jose drog till båtbryggorna där vi också träffade Abbe och badade och så :)
Lite senare kom Pirre Mattias Adam Tim och Frej och vi badade med dom vid cafét! :)
Jag åkte hem efter ett tag och mamma och jag drog till Skänninge marknad!
Aldrig vart där förut även fast man är född i östergötland och allt ;) haha!
Vi köpte lite smågrejer och så hittade vi en sån där grej man kliar i hårbotten med? Helt underbar!
Den är som ett sömnpiller typ haha!
Iallafall på kvällen träffades vi massor folk tillsammans! Det var ett tag sen :) Mysigt!

Nu iallafall väntar jag på att Marre och Mattias ska komma förbi mig, wiho :D
Vi ska dra och bada med lite andra personer, härligt! :D
Och alla andra får ha en bra sommardag, det ska iallafall jag ha ;D
Puss!

Har inga roliga bilder så ni får stå ut ;)
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0