you never have to be alone

Har inte skrivit så mycket över helgen men.. i lördags åkte vi somsagt in till stan på kvällen för att möta upp folk och fira Mattias :) Men när vi kom in hade dom redan åkt till berg så vi träffade Ricky och Linus och tog en glass på Mcdonalds medans vi väntade på bussen till berg :) När vi kom dit träffade vi Mattias Danne Ogge Tim och Mathilda men vi drog rätt fort till Ljungsbro igen och kvällen slutade med att vi kollade film hos Marre (:
Och igår var jag mest hemma, mamma och jag åkte in till stan en stund bara. Sen spenderades det mesta av dagen med One tree hill :D haha!

Idag är det en ny äklig måndag.. jag vet att ingen vill läsa om skolan så? Hah :)
Riktigt varmt och skönt idag så jag la mig och solade när jag kom hem :) Nu kolalr jag one tree hill och är tyvärr redan på sjätte skivan :/ haha! Ska snart sola och träna med Marre med :)
Puss



Hah ful bild från förra sommaren :)
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en tävling jag har i min blogg det du kan vinna är detta:



En skinnjacka och ett presentkort på 500 kr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0