Where were you, when everything was falling apart?

Söndag idag som betyder väl för det mesta att tråka..
Gårdagen blev iallafall så att Fia Ole Sara och Marre kom till mig och vi köpte godis och kollade lite på Good luck Chuck. Haha! Och ballar av stål. Vi drog ner till Samme efter det ett tag och Mattias Ogge Adam och Tim kom dit.
Kvällen slutade med att jag Marre Tim Ogge och Mattias åkte till Marre där vi skulle kolla klart på The eye som vi började med i fredags. Men på surf the channel får man ju bara kolla en stund sen måste man vänta så! Haha, åkte iallafall hem sen och sov. :)
Idag har jag kollat på the notebook, och nu ska jag ut och sola! Och sen kolla klart på den :)
Imorn är det skola med.. fysikprov och nationella i Matte den här veckan, kan inte bli roligare! :D
Puss


<3
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: Anonym

otroligt sexiga vänner jag har! <3

2009-04-20 @ 16:16:24
URL: http://arandano.blogg.se/
Postat av: sofia.

blä på bilden ;o <3

2009-04-27 @ 21:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0