What if I told you it was all meant to be

Dagen har faktiskt vart bra! Skolan gick ganska snabbt förutom dåligt humör efter gympan då vi hade beep test. Och jag kan lungt säga att jag måste ha den sämsta kondition som man kan ha aså. Min hosta är inte borta än och därför gick det inte längre än inte ens över g. SKIT KUL. :)
Iallafall så satte vi oss i solen på lunchen och snackade (: Slutade tidigt och efter skolan la jag mig i solen ett bra tag och höll på att somna. :) Haha, nu ikväll åkte jag hem till Marre och Mattias Ogge Tim och Samme kom dit och vi hoppade sudsmatta som de gamla tiderna! :) Hah, försökte röka vattenpipa men det funkade inte så vi gick in och trängde ner oss i Marres säng för att kolla på film :) Kom hem runt kvart i 1 och är på väldigt braaaa humör just nu (:
Imorn ska jag och Marre förhoppningsvis träna på dagen och på kvällen blir det mys med tjejerna hos Marre och kanske lite mer folk (:
Funkar heller inte att ladda upp bilder som vanligt (: Kul.
Puss

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0