They say, that all good things must end

Dagen har vart lång och seg.. Började med gympa och försatte sen som en vanligt tråkig torsdag. Jag vet.. skolan är sjukt tråkig och läsa om så..
Efter skolan skulle jag hem jätte snabb för att hinna med en buss men Marre försökte göra så att jag skulle missa den och garvade åt att jag säkert skulle få sitta brevid en vretabonde. Hahah, roligt man kan ha ibland (:
Jag hann iallafall med busen och mötte mamma och pappa på ikano och vi käkade på Feferoni innan vi åkte till handledarutbildningen för övningskörning..och den var sådär ganska as tråkig haha! Men aja om några veckor nu kan jag börja övningköra :)
Kom hem sen runt nio och nu ska jag sova, gud va skönt! Haha höjdpunkten på dagen:)
Puss


 
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0