the reason why love has a name


Gamal bild sen nyår :)

Igår hade jag ingen lust och skriva nått men dagen var ändå riktigt bra!
Vi hade nationella i matte på morgonen som gick skit.. iallafall så flöt dagen på som vanligt och vi slutade tidigare. :)
Efter skolan åkte jag och Marre hem till Marre och solade och hoppade på deras mega studsmatta ;) haha! Sjukt roligt hade vi iaf som vanligt :)
Lite senare tränade vi och efter det åkte jag hem och åt, då var man skapligt hungirg! haha :) Var hemma sen resten av kvällen och kollade One tree hill boxen som jag har fått låna av Samme! :D

Idag fick vi reda på fysikprovet som jag fick G på :) Fick också reda på nationella som gick bättre änjag trodde? Hah
bra iallfall :)
Nu ska jag snart fixa iordning mig och sen dra till Marre och vi ska till stan med lite folk :) Kul :)
Pussis
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0