Söndag 5 april


Min bror och jag på Gotlandsbåten förra sommaren (: Inte allt för snygg bild men skitsamma? haha (:

Det känns verkligen som det vart sommar i helgen! Sjukt underbart
I fredags blev det inga skor för min del eftersom de inte fanns i min storlek..
Och igår var det verkligen sommarväder och det kändes som sommarlov iställe för påsklov. Tove kom till mig och vi solade utan på min altan. Marre kom även sen och på kvällen träffade vi Pirre Ricky och Oscar en stund.
Idag var det mindre bra väder.. men jag och Tove åkte och jag solade solarium ändå, haha! Lite färg ser man ju iallafall, ovanligt för en blekfis som mig! (: hahaha!
På kvällen köpte också lite godis och kollade på Wipeout där det var blondintema, haha jag blev nästan arg när en transa var nära på att vinna. Inget illa menat med transor aså, men det var ju faktiskt bara tjejer som skulle va med! ;o Haha!
Aja, en annan bra sak är att min förskyling lååångsamt men ganska säkert (?) håller på att försvinna! :)
Pussgodnatt!
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: tove

jag solade ju inte :S hahah? det var ju bara du som solade pucko :) <33

2009-04-06 @ 12:27:20
URL: http://zanotie.devote.se
Postat av: emma

söööötnos!

2009-04-07 @ 18:45:39
URL: http://elvinee.blogg.se/
Postat av: f

det var ju en skit fin bild, såå gullig! :)

2009-04-11 @ 00:32:39
URL: http://fannypalmqvist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0