remind me why we decided that this was for the best

Rätt bra och rolig dag idag ändå :) Skolan gick rätt fort och vi fick reda på svenska resultatet för nationella proven.. blev vg- och vg och vg som blev vg med alltihopa :) haha :) Hade fysikprov som sista lektion och det gick åt skogen kan jag lova. Blir glad om det blir ett g på det.
Marre och jag tog bussen efter skolan till stan där vi gick omkring ett tag och så. Mat på Subway blev det med och glass på bosses. Hah dagens roligaste på bussen hem när vi som vanligt har övertrött humor och garvade åt namn till en dvärghamster, hahah! Jag älskar dig marre.
Nu är jag hemma och har kollat vänner och typ nått program om spöken haha! Ska ta en dusch innan jag ska sova med :)
Imorn har vi nationella i matte direkt på morgonen och jag har glömt boken i skolan! :o
Får hoppas att min lilla (!) hahaha, mattematiska del av hjärnan växer under natten :)
Puss!

Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: Anonym

jag älskar dej mde snygging<3

2009-04-23 @ 21:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0