Onsdag 8 april



Vaknade tidigt idag och gjorde i ordning mig för att vid 1 åka till stan med min sötis!
Vi gick faktiskt på stan i fem timmar (!) haha, men en fika hann vi med också på Espresso house. Rätt stavat Ole? Hah (:
Nu är jag hemma och är hur trött som helst..
Vädret idag har ju inte heller vart speciellt vårigt. Jag som hade väntat mig mysigt fika på en uteservering ser att det regnar när jag ska till bussen, haha! Aja alltid roligt med Ida iallafall. :)
Nu ska jag ta och ringa Marre och se var hon håller hus.
Puss
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: Anonym

helt och fullt rätt min lilla skogsvrå :D

2009-04-10 @ 19:36:33
URL: http://arandano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0