i keep climbing and hoping things would change

Idag är jag uppe rätt tidigt ;)
Igår som sagt drog vi in till stan jag Marre Mattias och Tim, Ida och dom var med en sväng med :)
Vi kollade kavajer och fikade och så hah :) !
Åkte hem sen vid halv 8 eller nått. Åt lite och sådant trevligt när jag kom hem! Sen åkte jag bort till Mattias där Marre och Tim redan var och vi var där ett tag och kollade talang haha! Åkte hem till Marre sen och Ogge kom med :)
Var också bara tvungen att kolla ett avsnitt av One tree hill när jag kom hem med, haha :)
Idag får jag se vad som händer, ska se om mamma vill till stan idag och leta efter lite grejer vi snackat om.
Ikväll blir det kanske att åka in till stan och fira Mattias som blir stor 16åring idag! haha :) Grattissssss :D
Lite bilder;




Hah stiliga pojkar :) Jag vet inte vad jag gör man aja! haha :)
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: Anonym

värd dag :) <3

2009-04-25 @ 17:44:35
URL: http://marielleb.blogg.se/
Postat av: frida

svar till marre;

klart! :)

2009-04-26 @ 11:24:51
Postat av: Ricky

haha gangster ledarn !

2009-04-26 @ 15:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0