6 april!

Det käns faktiskt som man börjar sova bort dagarna nu när det helt plötsligt blivit nästan sommar. Men när jag vaknade vid halv 12 idag tog jag med mig frukosten ut på altan och satt och åt i solen (:
Efter det tog jag en dusch och stack sen till Fia där också Marre var och Sara kom även sen! Dom hade bakat massor muffins och grejer så vi tog med det och lite läsk och satte oss på en brygga och myste med fika :)
På kvällen åkte vi hem till Pontus ett tag med.
Och nu har jag nyaaa bilder! Wuhuuuuuu(:




Jag och Fias gulllis hund Pepsi, Marre bakom med :)


Saris!



Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: sofia.

mys vare <3

2009-04-08 @ 22:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0