you're one in a million


min mobilkamera är hightec ! (:
hatar den
iallfall var marre lika lång som mig på bilden! (y) !
haha hon hade klackskor på sig,
men ändå ser det ut som hon är kortare?
marre är typ egenligen i verkligheten ungefär 1.58 och jag 1.60,
vi skulle mäta oss med en tumstock (hahahaha) och då var vi båda 1.62 ;)
aja, vi åkte då och köpte chips och det
bestämde oss för att kolla 'djävulen bär prada' - som jag sett
men glömt, så vi såg den,
faktiskt riktigt bra är den :)
sen gick vi ut på en kvällspromenad och snackade om allting!
just nu sitter jag här och är jätte trött
men vill inte sova, hahaha får se hur det blir
pussspussssssssssssss
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: marre

älskar dej stump <3!

2008-09-06 @ 19:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0