you're a song, writen by the hands of god


fivk bli en gamal ihop-satt bild på mig och ole!
som vi förövrigt firade igår, och sara då(:
mycket trevligt (:
och just nu vill jag bara slänga min dator i väggen
verkligen hela datorn hackar, ljudet, pilen, och interet är segare än aldrig förr.
om det loggar in nån på msn eller nån skriver, så låter det bara drrrrr
uschh,
hoppas på en ny snart
har i vilket fall som helst vart inne i stan på förmidagen med mamm och bror
köpte två par skor, ett parvar till utegympan :p
en tröja, örhängen, strumpor och försenade presenter till ole och sara :p
och nu sitter jag här hemma
ska snart äta, och skriver fel hela tiden för datorn är dum i huvet
måste sluta innan jag kastar ut den gnom fönstret
hoppas på att det händer något roligt i eftermidag/kväll!
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: o.

vacker bild , haha :) <3

2008-09-14 @ 18:32:51
URL: http://arandano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0