spred a little bit of sunshine

jo jag försöker faktikst förstå alla dessa kodmallar och design på det hela här på blogg?
som alla andra säkert vill, så vill jag medha en snygg sida som jag gjort själv med egna bilder och så
om nån kan hjälpa mig vore det jätte bra!
jag ska börja va väldigt social här, eller så gott det går
jag har ju då bilddagboken (frid-a) , men det orkar jag inte längre, eftersom allt är så segt där
så ska börja med lite olika saker här, men vill ju då ha en snygg blogg!! men aja
är så jäkla imponerad av alla andra som bloggar, om sig själva, mode och allting :)
men iallfall så..
igår! måndag
skolan igång igen efter en helmysig helg!
mitt humör var då inte på topp och vissa roade sig med det, haha!
vanliga lektioner rullade på, hade iförsig ingen läsning på morgonen eftersom vi skulle kolla på fotboll
lärarna-elverna
haha inte så stort intresse på det  men men!
fortsatte med syslöjd och jag som hade ställt in mig så mycket på ett mvg den här terminen ( min lärare har sagt att jag kan få det )
gjorde så klart fel så det som jag höll på med är helt förtstört
det var inte bra för mitt humör
men efter maten hade vi engelska och jag och marre var sjukt övertrötta och sjukt roliga! :)
blablabla sen slutade vi och jag och robin gick och hämtade moppen och drog oss hemåt!
mys hela dagen med älskling och jag älskar honom!
tisdag, äkliga tisdag
jag bestämde mig idag för att jag skulle va glad idag haha
dagen började iallfall bra med sovmorgon till halv tio! det äääääälskar vi!
har också bara tre lektionern på tisdagar ett tag framöver
eftersom sista är elevens val och jag har skogsmulle.. haha!
så vi är lediga ända tills vi ska på hajken haha!!
iallafall efter skolan åkte jag marre och olivia hem till mig
ole skulle va med emelie sen men hon följde bara med oss en snabbis innan hon drog
så kollade jag och marre lite på tv och sådär,
en sväng ner till ljungsbro blev det med och vi köpte kakor och läsk haha som vanligt
senare på kvällen var vi även med linn, snackade ut om allting och så:) mina bästa vänner <3
nu har jag nyss dushat och ätit flingor
ska väl sova rätt skapligt idag, får se hur det går:)
puss!
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0