a drop in the ocean


enbart för att jag saknar sommar och värme !

hej hopp gummi snopp :D
haha, ohja, jag är trött
lördag idag som alltid börjar med sovmorgon
guuud vad jag älskar att sova aså haha!
jag fick med pappa och min bror till ikano
för att jag sett ut mig en fin kofta på cubus, haha
men nej den fanns såklart inte på cubus..
skulle även kolla efter skor, men det blir också att leta vidare med det
+ att när vi skulle fika och jag bad om kall oboy med grädde
sa dom att dom bara hade varm?
det är väl klart som fan att dom har kall mjölk nån stans i hela den stora resturangen?
aja
så stan blev en besvikelse för min del.
sprang också omkring i mina svarta tygskor som har jag vet inte hur många hål i sulan haha,
men jag ska använda dom tills sulan går av ;p!
men sedan drog vi oss då hemåt i regnet
när jag var hemma var jag jätte duktig och städade mitt rum (y)
duschade också, innan robin kom hit.
han var- precis som jag, trött.
-nått utav det bästa som finns är att somna i din famn älskling!
vid tolv-halv ett drog han hem
och jag satte mig vid tvn med min chipspåse
men min bror kollade på nån jätte dålig film så jag drog mig hit ner igen hihi!
nu ska jag sova läääänge
godnatt-puss!
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0