tiiisdag


jaja ingen bra bild
men jag älskar min halsduk! 
dagen har väl vart som en vanlig tisdag
sovmorgon till halv tio! hur underbart som helst
och sen svenska, so och matte-där vi fick reda på matteprovet
vi gjorde förra veckan som jag inte hade pruluugat nånting till.. fick iallfall g
alltså ingen rest, men mindre bra på vg/mvg delen,
3.5 av 12,  hahahah! aja
måste bara säga också att på lunchen så var typ alla i uppis
och jag skulle lära danne ogge frej typ att spela kronan!  eller jag kallar det det.
hahah, det var sjukt kul ;p
intressant visst
efter skolan åkte jag med hem till marre och vi var hos henne en stund innan vi drog till hemköp och köpte lite godis
kände faktiskt som det var länge sen som vi köpte godis så vi tyckte vi kunde köpa det;p haha
iallfall så åkte vi hem till mig sen och kollade lite film och one tree hill.
på kvällen sen var vi i sporthallen lite, snacka med samme, kollade handboll.
gick ut en sväng, och det var verkligen inte en ända gatulampa som var tänd så man såg iiingenting.
så vi gick tillbaka till sporthallen, träffade linn emma sofie och mathilda en stund, kul! (:
sen hem till marre igen och där kollade vi andra avenyn.
sen cyklade jag hem och nu ska jag väl sova snart!
usch ingen rolig dag imorn, men den måste väl göras. hahaha
hoppas på bättre tider snart ;p
ciao
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0