some pictures-från marrelos dator!


min och marres humor på engelskan :>>>>>>>>>>>>>>


dolly!!
marres förra fågel som skrämde vettet ur mig :)
fast pirre fick den faktiskt att gå på mitt ben hahah, medans jag gömde mig under en kudde :D
lite av mig saknar den ändå ;o XD


saknar dom här tiderna!
(på bilden: danne, ogge, pirre och robin)


hahahahahahahahahaha!! jag och fullgubbarna :)
och jag vet att min rumpa ser as stor ut :o hahaha!
men bilden är från lj-marknad när jag och marre käkade pizza!(:

-och nu ska vi iväg till ica och köpa chips och dipp, sen hem till mig och kolla nån film
sen ikväll kanske vi drar ut eller så?
rolig kväll med bästa :D

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0