slow walk down the rainbowroad


jo, jag vet att bilden är väldigt suddig..
men den är från skolavslutningen i 8an,
torsdag
dagen började med gympa.
vilket jag inte va med på hihi
dagen fortsatte sen med bara en lektion, so
sista lektionen om samhällsekonomi innan provet, och jag har fortfarande inte fattat ett skit? jo det är bra!
sen var musiken inställd och ingen vikarie så jag marre robin och lite folk hade världens håltimme
innan maten, och sedan upp till olstorp.
där det var den underbara årliga origenteringen som alla älskar så mycket?
kanske lägger upp lite bilder därifrån om dom blev bra med mobilen.. haha
och om jag orkar :p
nu ska jag nog kolla klart heros och så!
puss
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0