marre min nobjävel


you're my sunshine

haha och jag vet inte varför det ser ut som jag är så röd på bilden:o?
tisdag-och tisdagarna börjar perfekt!
sovmorgon till halv tio
sedan svenska, so och matte.
efter skolan åkte jag hem och skulle ha jäätte tråkigt, tills
marre ringede och hade lust och göra mullecrisp:)
haha vilket är en grej med youghurt bär och havregryn eller nått? som vi fick göra på hemkunskapen i åttan!
så vi åkte till ica och handlade lite av allt möjligt, och sen hem till marre
där såg vi även one tree hill,!(:
nu ringde hon nyss och vi ska dra oss ut en stund :)
hoppas också att hon inte blir sur över att jag la ut den här bilden? haha! :D

- det finns stunder jag aldrig kommer glömma
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0