liseberg 08!

fredag kväll-
jag åkte till linn runt nio? och då åkte vi ner till hemköp och köpte lite godis och så.
marre kom sen med,
och det blev lite film och snack och sånt (:
sen skulle vi sova tre stycken i linns dubbelsäng,
fööör varmt och trångt så vet inte om jag sov nånting?
men vi vaknade iallfal vid 6 och då vare bara raka vägen ner till gårn!
lördag
vid 7 åkte vi från gårn med allt folk.
alla var jätte övertrötta och så, haha :p
vid elva var vi framme och dom flesta bergodalbanorna och det öpnnade halv 12?
iallfall blev det mycket karuseller och balder och sånt;p! haha
och två burger king besök också(:
vid slutet åkte vi( marre linn jag ole och sara) flumride hela tiden känndes det som;o
haha, och alla gånger satt marre fram! hahaha
+ att vi skulle åka lållorado utan att flytta på oss om det kom vatten
så man var typ en istapp när vi åkte hem (:
men som tur var hade typ alla mjukisbyxor med sig och så
vid tio åkte vi och vi stannade på en mack och dom köpte två filmer vi skulle se i bussen
och den första var väl okej, saw 1 och dom flesta som kollade, iallfall jag
somnade under filmen,
men ändå sätter dom på en nya film om boxning eller nått;o
haha, alla blev as sura för alla ville sova :p
och marre jag tobbe och linn satt allra längst bak och där kom det ut kall luft underifrån
så det var också sjukt kallt
och när vi var var hemma igen skulle vi cykla hem klockan 2 och det var sviiiiin kallt:o
men men, det var riktigt skönt och somna sen på direkten i sin egen säng! (:
tack iallfall alla som gjorde den här dagen :p
- linn marre ole sara tobbe ponta samme ida frida jenny sanja m.m (:!
måste också berätta att jag marre och linn köpte såndär liten napp som finns i olika smakar :p
och vi skulle åka elvisfan haha(juke box)  och linns hår fastnade i min napp hahahaha!! så jag skulle slänga iväg den och råkade kasta rakt mot kön:o hahahaha, men den kom på taket! ;p
riktigt rolig var det iallfall! som förra året (:
idag iallafall-söndag
jag som ville sova ut as länge men nej mamma ringde och väckte mig vid halv 11
eftersom vi skulle åka till mormor eftersom att morfar fyller år!
där hos mormor åt jag, och sen gick jag och la mig haha, socialt, men jag var sjukt trött
vi åkte hem senare och då åkte jag och marre ut en sväng
och sedan hem till mig
nu nyss har jag just kollade andra avenyn och ska duscha nu!
ciao

bilder;
1. sötnos linn!!
2. arab sara, ole ser lite smårädd ut ;o
3. marre sara och ole i höjdskräcken, haha modiga;o
4. det ända som blev kvar av marre;p hahaha ( jag vet jätte roligt (: )
5. haha pygmeer ;p
6. haha:)
7. ole efter hon suttit fram i flumride (:
8. jag och marre, jag ser ut som en förvuxen jättebebis haha:p
9. det blev stop i uppförsbacken i flumride när jag linn och marre åkte så vi var tvugna att gå ur båten mitt i backen haha;o
10. :)
11. balder på kvällen(: tradition ;p

       

       

 

Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: o.

oh alla bilder !

underbar dag verkligen, jag älskar dig frida <3

2008-09-30 @ 17:57:12
URL: http://arandano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0