kan finnas stunder då jag saknar dig


för dagen fick det bli ännu en bild från gotland!
-en som jag själv är väldigt nöjd med haha :p !
och vad kan man säga om idag, en regnig söndag?
ja-det finns inte så mycket och säga om förmidagen mer än att jag sov åt och kollade tv. hahah
så var ungefär dagen tills kanske vid fyra
då jag fortfarande satt i pjamas
ringde på dörren och mamma öppnade
jag slängde på mig kläder fort, och utanför var robin pirre mattias danne ogge och jalle!
så dagen var inte så misslyckad ändå
när alla ska dra sig hemåt cyklade jag och robin hem till mig
lite senare kom även pirre,
och med robin och pirre kan man aldrig ha tråkigt !
mycketlyckad kväll tillslut med många skratt
nu ska jag krypa ner i sängen :)!
god natt!
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0