i still can't believe that you're mine


friiiiday!
dagen böjade med att vi fick reda på biologi proven! mvg :D ojojooooj!
så nu 4 veckor eller nåt framöver?
blir det atom och kärnfysik som hjäller.. fyfan
aja
på gympan visade det sig att vi skulle ha hedavarvet
så jag skippade det, hihiih
sen rullade det på och marre fick ut oss tidigare från sista lektionen ;p
då ringde jag robin, och sedan gick jag hemåt.
efter en stund kom robin hit,
och nu har han typ precis dratt till mattias, pöjkarna ska ha lan. haha
och just nu har jag nyss käkat lite kinamat och ikväll så jag iväg till ole!
hon och sara har ju fyllt år, så det blir film kväll med lite smått och gott tillsammans med ole och sara då såklart, marre fia och amanda, roooligt :)
kanske skriver lite senare ikväll!
puss

i don't want nobody else,
without you there's no one left
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: marre

sååååå jävla söööööööt !

2008-09-28 @ 21:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0