i love you, i loved you all along


suddig bild men jaja.
den är från sist ja slingade håret, och jag har verkligen fåt utväxt nu igen aså..
hahah inresssssant!
och inte nog med att min dator typ rasar sönder så har typ min kamera med lagt av eller nått?
kanske inte s nya bilder på ett tag då..
iallfall
idag, efter att jag kollade sisodär 3 avsnitt av top modell
bestämde jag mig för att gå ut och gå en sväng
typ kolla runt lite och se om jag hittade lite folk
mötte några som åkte moppe förbi mig och vinkade, men det var så mörkt att jag inte såg vem det var hah :p
efter ett tag mötte jag fia oh ole på moppen,
dom skulle åka och köpa cola och sen hemtill fia igen
så jag bestämde mig för att hänga med dom hem, även fast jag gick
men det var sköntoch gå lite :)
hemma hos fia var också marre, och vi kollade film och snackade på :)
rooligt (;
imorn ska jag nog plugga samhällsekonomi.. det kan nästan intebli tråkigare än det
ciao
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0