fridaaay


hahahahaha!
marre och jag träffade sedan linn och mathilda på skopunkten!
och på bilden är det mathilda som provar ett par stora kängor storlek 45, haha fan va vi garva:p
jämför med hennes riktiga skor brevid (;
sitter just nu här och duschade nyss,.
marre fick med mig ut på en springrunda, och jag är fasen stolt över mig själv(:!
ole känn på den här-
jag sprang från heda till berg utan att stanna(: hahahaha!!
nu snart ska jag börja packa lite grejer tills ikv och imorn!
känner att inte orken finns + att jag kommer ha träningsverk imorn på lisse;o  det är bra!
kommer väl bilder därifrån men inga bra.. eftersom min kamera är störd och tjock
så det får bli mobilbilder haha jippi!
nu är jag faktiskt på ganska bra humör och hoppas på att helgen kmr bli underbar:p!
pusssssssss
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: o.

hallelujah för frida :D !

2008-09-26 @ 22:44:45
URL: http://arandano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0