dina ögon gör att glansen från stjärnorna blir svaga


kanske lite tråkig med bara bilder på mig?
jo.. försöker lägga upp lite andra bilder, men det funkar inte, fattar inte varför:o!!!
iallafall tar jag dagens igen iihihih:
ucla-tshirt från bik bok
leggins och strumpor från gina tricot
svarta örhängen med från h&m
gårdagen;
marre va sjuk
och jag skulle därför gå till skolan själv eftersom jag också skulle va med robin efter skolan
så där gick jag helt själv med musik i öronen, rätt skönt faktiskt
att promenera till skolan i det fina vädret (jo det var faktiskt sol och inte allt för kallt)
men också i hopp om att nån skulle komma bakom mig med moppe haha!
och rätt som det var tutade mattias på mig, så jag fick stjuss sista biten :)
men sen började dagen med gympa ;o
vi skulle springa runt i ljungsbro och leta reda på saker
herregud..
skolan fortsatte som vanligt
själv tyckte jag att jag var jätte duktig på musiken!
marre och jag ska sjunga och spela bryan adams låt heaven
och jag lärde mig den direkt på gitarr! :D
vi slutade också klockan 15.15 idag.
som sagt var jag med robin efteråt och det var kul som vanligt!! (:
vid tio åkte han hem och då gick jag faktiskt och la mig direkt, jag var sjukt trött
så idag FREDAG <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
vaknade jag av mig själv vid halv sju :o
oj vad utvilad jag borde vart !
marre var äntligen frisk igen :D
och fredagens skoldag var rätt onödig och så..
på gympan hade alla släpat med sig gympakläder i onödan för att vi bara skulle ha orienterings-teori
och håltimmen spenderade jag och linn med att cykla hem och sen ner till tobak och köpa godis haha!
sista lektionen var basen och jag marre frej och ogge satt mest och bara snackade,
haha rätt onödig lektion
men slutade ändå rätt skapligt vid två
och nu i eftermiddag vet jag inte vad som händer.. har försökt få tag i robin men han har nog ljudlös på mobilen haha!
ikväll ska jag och marre, förhoppningsvis ha tjejkväll :)
hahaha! ska bli hur mysigt som helst,
det är en jäkla tur att jag har dig gullet
skriver kanske ikväll igen !
puss
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: o.

bubban, jag ska hjälpa dig med bloggen så fort vi kan ses ! :D (L)

2008-09-05 @ 16:21:06
URL: http://arandano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0