cause after all, it's all worth it


fick bli ännu en bild från gotland
jag vid solnedgången
mamma är en grym fotograf? :p hahah!
jag steg upp extra tidigt på måndagen för att duscha, yesss inressant fakta!
skolan var ju iallfall som en vanlig måndag,
efter den plågan var jag med min finaste.
- och det var helt underbart som vanligt
vi träffade även tim pierre och mattias en sväng på kvällen
och med robin mattias pirre och tim kan man aldrig sluta garva! (:
det är sånna stunder + massor andra saker, som gör att även om det finns svåra stunder
så är det värt det, för efter allting dålig kommer det något bra
haha det där lät djupt :p
puss på dagen iallfall!
tisdag
SOVMORGON !
till halv tio <3<3<3<3<3<3
dagen består också bara av tre lektioner, svenska, SO och Matte.
inte så roligt, men ändå väldigt slapp dag!
måste också berätta om en liten söt 6åring i matsalen!
jag linn och samme skulle äta, och när linn går förbi där man kan hälla upp mjölk
så står det en liten pojke där och fyller sitt glas med mjölk och säger till linn: ska inte ni ta mjölk? (nått sånt sa han)
och så kollar han på linn
och hon vänder sig om
och då har lilla pojken redan hunnit fylla sitt glas så mycket att det har svämmat över jätte mycket mjölk på golvet
och då vill jag ju vara snäll och säger: du kan dricka upp lite så att det nte skvimpar ut när du går
då stog lilla pojken och drack där vid mjölkapparaten en stund
sen gick han, hahahahah!
linn slutade inte garva aså! (:
Efter det och nu i ikväll blir det plugga biologi för hela slanten
prov imorn, man blir helt utbränd
får se om det dyker upp nått som uppmuntrar mig?
hihiih, skriver senare isåfall!
puss
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0