it's gonna take a lot to drag me away from you


jag vet inte vad som hände när bilden togs, men den var iallfall väldigt ljus?
aja det får duga för nu
ska göra lite såhär dagens kläder och sånt som en del gör haha!
enbart för jag tyckte det verkade kul..
så idag blev det mest bara slappt, blev lite försenad och så så..
men iallafall
skinnjacka, jeans och tjocktröja (ucla) - bik bok
långt linne (under) - gina tricot
väska från åhlens och väntarna köpte jag på torget :)

jag hAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATAR MIN DATOR !!!!!!!!
så,
skolan idag sög sönder som alla onsdagar gör..
något kul var det iallfall efteråt när jag stannade kvar för att vänta på ida! som jag skulle va med
robin oscar och vigge höll mig sällskap och vi hade sjukt kul :d hahaha!!
sen iallfall var jag med ida och vi var här, och sedan på gårn, idol blev det med såklart!
puss

jag älskar dig ida!
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0