your the voice i hear inside my head


jäääätte bra bild!
söndag
kul och vakna upp och veta att man kommer ha as tråkigt hela dagen?
nae, så jag skulle göra nått åt det
jag visste att p93 hade matcher i sporthallen
så jag tänkte se om ida och folk skulle dit?
men nae,
åkte istället in till ikano en stund med mamma!
inhandlade ett par jeans, bh, trosor, och lite smått och gott!
trevligt det iallafall,
när vi kom hem ringde jag marre och skulle undra om hon ville ses.
men hon kollade på camp rock och skulle senare plugga osv..
men jag kollade då också på camp rock som jag inte hade sett,
verkligen bra var den! trodde först den skulle va en dålig "high school musical härming" haha!
men riktigt bra var den, + att joe jonas är sjukt snygg ;p
iallafall beställde mamma hem en kebabrulle till mig som satt fint ;o
och senare under kvällen kollade jag också andra avenyn
så det blev en hemma kväll ikv.
och nu ska jag duscha,
ciao!
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0