and baby you can have whatever you like


sjuuukt bra bild haha, men det är dagens! (:
lite dålig uppdatering nu på några dagar. ;p
men dom senaste dagarna har jag väll var med marre, och linn, träffat folk på gårn och lite sånt! (:
och eftersom jag har väldigt tråkigt just nu ska jag berätta i detlj om dagen haha(:
fredag
finns det någon bättre dag än fredag?
mjo lördag, men fredag är sjukt bra med ;p haha!
iallafall så gick jag upp extra tidigt för att duscha och för att inte komma försent(:
åt frukost och fixade mig och så
innan jag som vanligt mötte marre vid stenen kvart i, fast det blev fem i haha ;p
kom då lite försent till fysiken
men gör mig inte ett dugg att missa lite av det
boman höll ändå på och berätta något om hans favorit tårta? förvånad? nae
hörde sedan på boman när han pratade om kärnkraftvärk i 50 min, bra start på fredagen!
efter det hade vi so, och även till det kom vi lite försent
så jag och marre som annars brukar sitta längst bak (där det inte syns om man garvar) hahaha!
fick sitta längst fram, bra för oss som garvar åt allt.. haha
och det skulle komma en gubbe från banken och berätta och vi skulle ställa frågor
men ingen ställde nån fråga, så vi får säkert skäll av lars nästa so lektion. som förra gången haha!
sen vare gympa och såklart skulle vi spela innebandy som vanligt
tror mitt lag var jag marre frej johan anton och mattias,
vet inte om vi vann eller nått, haha vet bara att vi inte kom till final, och fick ha fys ist! yes(:
efter det hade vi matte och jag måste verkligen få byta grupp;o
mat sen och det var lasangette? lasagne? vad är skillnaden? ;s aja var väl okej.
sen började vi basen mycket tidigare så vi slutade när dom andra började haha (:
då åkte jag och marre hem i regnet,
man blir ju sååå glad av det här vädret !
aja, sitter här nu och har precis druckit lite oboy med grädde(:
ikväll tror jag att jag ska va med min marielle! och jag får se vad vi hittar på(:
-thanks for making me feel like i was the only one
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0