jag älskar måndagar

kan inte våran skola bara brinna upp?
hahah
jo det var faktiskt en riktig brand i sporthallen idag,
som anmäldes som mordbrand
haha, har inte våran skola blivit anmäld för det förut en gång? i åttan?
skulle i vilket fall bara vara sjukt skönt och slippa skiten för ett tag
just nu sitter dem flesta hemma och pluggar, eller nått annat?
jag vet inte
men jag saknar bara sommaren så mycket.
den här dagen har iallafall vart typ.. helt sjuk? hahaha!
sikken tur jag hade som blev klar med min babybody(hahahahaha den är söt iallafall) på slöjden
vg för den blev det, även fast om jag skulle vart läraren skulle jag bara gett den g, om ens det ;p
efter det blev jag utskrattad av min fysiklärare i uppis? hihih gud vad han är rolig..
i vilket fall så proppade våran gulligulliga engelska lärare oss med massor till provet på torsdag! :D
iför sig så slutade vi tidigare
och då hade vi typ håltimme, som var helt sjuk :D haha
först så satt jag i trappan med frej och mattias
när frej skulle göra nått med rumpan på mattias ahhaha?
i vilket fall som helst så slutade det med att mattias satt på frejs rygg omedvetet typ, och sen flög av
jag har fan i mig nästan aldrig sett något roligare
garvade så mycket att det var en lärare som trodde jag tjöt ;p
och efter det fick man höra att en, hade knuffat en lärare så han hade ramlat och glidit baklänges? haha
och sen gick brandlarmet
mordbrand
no sen och det kommer tydligen bli ännu mer om atomer och sånt, fast på kemin, jipppppppppi
efter det åkte jag hem ochhar kollat lite one tree hill, och ätit pannkakor!
ikväll hoppas jag på att linn drar sig ifrån sina so-böcker och är social med mig ett tag :)
och bilder, lite nya bilder !
det lovar jag att det kommer väl
så småning om (:
hej


Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0