stuck in a moment of happiness

jag känner just nu att det där höstlovet är bara mer och mer efterlängtat
eller mest är det faktikst sömnen jag behöver, haha!
en inte allt för ovanlig dag idag i skolan?
haha den var väl som de flesta andra. ;p
fick tillbaka engelska proven.. och jag fick vg+ ;o
jag som tyckte att det var jätte svårt!;o men jo det blev man ju glad över
annars är ondagen bara allmänt tråkig dag
ikväll funderar jag på och följa med familjen på hockey.. haha
vi har fått fribiljetter
njae jag är ju inte så där jätte intresserad av hockey och sånt.
men finns väl ändå inget annat och göra?
får se vad det blir!
imorgon har vi temadag i skolan om världen.
eller det är fn-dagen, så det skulle bli lite olika saker
bland annat skulle våran klass delas i mentorsgrupperna
och min mentor grupp (jag marre robin adde hampe m.m..) fick hemkunskap
medans dem andra fick syslöjd (haha så små brallor till röda korset)
hahahahaha!
nae nu ska jag kolla på tv, haha roligt liv?
puss

lycka lycka lycka

Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: o.

dö på alla babybyxor ! :D

2008-10-22 @ 21:01:15
URL: http://arandano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0