make believe

hej.
höstlov.
skönt antar jag
vad har hänt idag då?
vi hade bad på gympan, som faktikst alla var med på i våran klass förutom typ 6? haha rekord ;o
simmade "25" längder :p, och sedan skulle vi trampa vatten i 10 min ;o
hahaha, adde sa att han kände sig som en tant på såndär vattengympa, haha!!
efter det hade vi matteprov
som jag ärligt talat har struntat i och plugga till
har inte haft ork och så, vet itne hur det gick med det men aa..haha
sen fortsatte dagen och så
ikväll ska jag nog ut med marre linn och tove,
tim snackar nu nått om att käka pizza med folk? men nja tror inte det blir av ;/
måste berätta ett roligt minne som kom upp när han sa det.
i somras så hade jag och robin gått (tror jag) till tim, där även pirre och mattias var
för att vi skulle ut och äta
när vi kom dit så trodde jag att dom menade grillhuset, så jag ba: ae vart ska vi äta?
eftersom jag trodde vi hade gått ner till tim i onödan om vi ändå skulle upp dit igen..
men sen kom jag ba, att aha vi ska nog äta här nere på pizzeriorna (i) så jag sa: NERE?
hahahah, sen garvade dom åt det hela kvällen; vart ska vi äta? NERE!
det var säkert ingen som förstod, men ändå (;

torsdag
igår alltså ;p
i stort sett var hela dagen jätte bra.
vi hade tema-dag i skolan om FN, och världen
om hur vi kunde ändra massor i världen genom att sluta köpa smink, snus och tobak, åka moppe, mobiler, dator och sånt. :p
det var iallafall slappt
och vi slutade vid ett
så jag och mamma tog bussen till stan
där vi skulle leta jackor, och där köpte vi även en sådan + ett par brallor och tröja på bikbok
marre ringde även då och undrade om vi skulle på bio
haha visst? :D vi hade ändå bestämt att vi skulle se high school musical 3
så vid sex satt vi där, hade köpt godis och allt!
mysigt
när jag kom hem hade jag inte ätit mat sedan skolan
så mamma gjorde några toast till mig medans jag kollade andra avenyn! (:
väldigt lyckad dag,
bye
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0