-förändringar


haha jag vet, inte alls nån bra bild!
men den är från i sjuan när jag marre robin och mattias cyklade från berg till skolan en friluftsdag!
tänk egenligen vilka tider vi haft
började tänka idag på en sak
imorse hade min bror, som alltså går i sjuan
sovmorgon till elva, för att deras lärare hade krismöte om sjuorna
det fanns lärare som inte kännde sig trygga och så var det nått mer?
och om man tänker på när vi gick sjuan
om man kollar på alla bilder därifrån
det är en sjukt stor förändring
fast man själv inte märker den så mycket,
eftersom man är mitt i den,
vi kanske tycker nu att dom nuvaranade sjuorna är stökiga och sånt
men och andra sidan så var vi säkert lika dana
men det kommer man ju inte ihåg just nu, för man känner sig så mycket "mognare" nu haha
så vilka minnen har jag från sjuan?
de flesta skämms jag mest över.. haha
men om jag ska komma på något kul kanske man kan säga ;
-proppfullt med folk som badade vid båtbryggorna
-den gången jag marre robin och wester badade vid "våran" brygga ;p och marre och jag tvingade mattias och ta kort på oss när vi hoppade i vattnet. hahaha mindre bra bild!
-när jag och ole lärde känna varann. haha jag kommer ihåg att vi båda var förskylda och satt längst bak och hostade xD
-alla dagar efter skolan när jag och linn åkte hem till mig och åt rostade mackor med björnbärsmarmelad, haha varje dag!!
också i åttan finns det mycket (mer) saker värt att minnas!
om jag ska säga vad jag tycker så tycker jag faktiskt åttan har vart det bästa högstadie-året, även fast nian inte är slut än. haha
alla dagar vi var allihopa, och bara hade roligt varenda dag.
inte visste jag då när jag satt där längst bak i klassrummet med marre första dagen i sjuan
att man skulle få uppleva så här mycket saker
både bra och dåliga, både helveten och helt sjukt underbara saker
lära känna så här mycket nya människor
som inte är nya längre men heh..
det ska bli tråkigt och lämna det här när man börjar gymnasiet
men och andra sidan så trodde ju jag att världen skulle gå under när våran klass från 6an splittrades haha!!
det blev en väldigt lång text
men om man tänker efter-så finns det väldigt mycket som man ska va glad över!
det finns så mycket minnen vi har, och framför allt finns det så sjukt mycket jag saknar!

ska väl snart hitta på något med marielle snart!
inte heller visste jag att när vi började femman att du skulle bli min allra bästa vän i hela världen!
kärleks fullt! (;
ciao!
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: o.

åh bby, du är så mkt för mig (L)

2008-10-20 @ 20:10:55
URL: http://arandano.blogg.se/
Postat av: tove.

haha! as bra text :D Ler som fan.

Allt stämmer ju! Även fast jag är ett år yngre än dig.

Puss på dig frida :D ! <3

2008-10-21 @ 20:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0