-tråkigttest

-finns inte så mycket mer och göra medans med väntar på marre haha!

100 frågor:
1. Ditt fullständiga namn? frida sjöberg
2. Ålder? 15 och ett halvt
3. Vart bor du? lj-bro ;p
4. Bor tillsammans med? mamma, pappa och min lillebror.
5. Färg på ditt hus? gult med vita knutar.. haha
6. Hus eller lägenhet? hus
7. När är du född? 24 mars -93
8. Klass? 9d
9. Vilket år tar du studenten? hm, det året man fyller 19 eller? isåfall 2012 tror jag?
10. Något jobb? har jag inte nu, går i skolan
11. När gick du upp imorse? halv sju
12. När ska du sova? när jag blir trött ikv haha
13. Duschat idag? ja, i morse
14. Kramat någon idag? yes
15. Pussat någon idag? mjo på kinden
16. Vad har du ätit idag? frukost, lasagnette haha och nu kvällsmat, smetsak och tunnbröd,
17. Dagens klädsel? jeans, svart lång tubtopp, grå kofta
18. Dagens smink? foundation, rough
19. Dagens sötnos? haha ;p
20. Dagens roligaste? nått mattias sa på gympan om nån stolpe hihi
21. Har du många vänner? man kan aldrig ha för många (:
22. Hur många har du varit kär i på riktigt? hm, på riktigt riktigt så äre 3
23. Vem kramade du senast? marre kanske
24. Hur många har du haft sex med? -
25. Hur många har varit otrogna mot dig? ingen vad jag vet :p
26. Hur många har du varit otrogen mot? ingen
27. har du pojk/flickvän nu? nae
28. Vem pratade du i telefon med senast? marre
29. Vem fick du senast sms från? daniel
30. Vem träffade du senast? mamma

favorit;
31. Film? hm vet inte aså, american pie band camp med thaiungen är sjuk :p
32. Program? one tree hill maybe
33. Låt? just nu är det nog TI - whatever you like :d!
34. Mat? kinamat!
35. Dryck? vet inte, cola haha
36. Färg? typ alla, men blå kanske ;p
37. Stad? oj, vet inte
38. Land? hahaha vet i fasen
39. Ämne i skolan? ojoj, inget? rast? haha
40. Människa? ? finns väl många

senaste;
41. Personen du tänkte på? marre eftersom jag nyss snackade med henne i tele
42. Gången du spydde? för länge se för att jag ska komma ihåg :p
43. Gången du grät? kanske förra veckan
44. Pizzan du åt? det var ett tag sen, kanske på ljungsbro marknad
45. Gången du var i göteborg? i lördags :D
46. Gången du var i stockholm? på sportlovet 08 :p
47. Gången du drack alkohol? - några helger sen
48. Gången du var riktigt full? - har faktiskt inte hänt
49. Som såg dig gråta? oj, marre ida linn kanske? nån av dom
50. Saken du åt? tunnbröd

antingen eller;
51. Svart eller vitt? båda
52. Hund eller katt? båda där med :p
53. Ut & festa eller hemma och mysa? beror på bilket humör och med vem
54. Tvspel eller daaspel? tvspel :)
55. Singel eller upptagen? om man ska välja vad man helst är? så är jag helst i ett förhållande, alltså upptagen
56. Hångla eller ha sex? haha vet inte, hångla? ;p
57. Lunarstorm eller Helgon eller playahead? haha ingenting
58. Ragga eller bli uppraggad? uppraggad ;p
59. Big Brother eller paradise hotel? big brother
60. Blont eller svart hår? blont
61. Har du blå ögon eller bruna? jag har blåa.
62. Choklad eller lakrits? choklad
63. Göteborg eller Stockholm? båda
64. Högerhänt eller vänsterhänt? högerhänt
65. Coca cola eller fanta? cola
66. Pizza eller kebab? kebab 
67. Randigt eller prickigt? randigt
68. Älska eller älskas? båda helt klart
69. Leva eller dö? leva

antal;
70. Personer du älskar? mååånga!
71. Personer du hatar? -  ingen
72. Gånger du varit riktigt full? -
73. Gånger du däckat? ingen
74. Glassar du ätit på en hel dag? haha 3 tror jag
75. Festivaler du varit på/ska på detta år? oj, haha har för mig att jag har vart på en?:p
76. Gånger du har haft minnesluckor? händer väl ganska ofta att jag inte kommer ihåg saker ;p?
77. Gånger du har flugit? ingen ;o
78. Personer du saknar just nu? en del
79. Gånger ditt hjärta brustit? haha 2 kanske

vem;
80. Vill du kyssa just nu? jadddu ;p
81. Ska du träffa imorgon? ingen aning, nån!
82. Sjöng du senast för? marre haha
83. Hade du senast en msn-konversation med? pirre
84. Spelade du tvspel med senast? tim och robin
85. Vill du ta med på en resa just nu? marre ? :D
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? min matte lärare ;p
87. Förtjänar att dö? ingen?
88. Är söt? många
89. Vill du sova jämsides med inatt? haha ;p

vad;
90. Gör dig glad? mycket, komplimanger blir man ju alltid glad av haha
91. Gör dig ledsen? svikare :p?
92. Vill du helst göra nu? garva med marre (:
93. Önskar du att du slapp göra? bli vuxen haha :o
94. Vill du ha? massor pengar :p
95. Önskar du dig i julklapp? en nyyyy dator!
96. Längtar du till? vet inte, julafton ? haha
97. Tycker du om dina betyg? dom kunde ju va bättre, men får duga
98. Ångrar du i ditt liv? för mycket
99. Är det bästa som hänt dig? - ihih(:
100. Är klockan? 19.48

och nu är marre här :)
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0