(=


en bild från i somras!
vad blek man känner sig nu.. haha!
och förlåt igen :)

Ditt namn? frida
Födelseår? 93
Hur lång är du? 1.60
Spelar du något instrument? nae, men har spelat piano och gitarr :p
Dina första tankar när du vaknar? vad är klockan?
Är du hungrig? nop
Vart befinner du dig just nu? i mitt rum
Biter du på naglarna? haha aa tyvärr
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? svarta och vita
Har du några husdjur? nae ;/
Är du singel? jo
Vem är snyggast? jaduu (:
Vem vet mest om dig? marre
Vad vill du ha just nu? sommaren tillbaka
Ditt mål i livet? jag vet inte
Rädd för? höjder, mörka skogar och såna saker haha!
Hur gammal är den äldsta person du kysst? lika gamal som mig
Har du någon vän du känt i 10 år? yes
Har du körkort? nej ;p
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig för namn? det vet jag inte (:
Pepsi eller Coca Cola? cola
McDonalds el. Burger King? mc, men burger kings beanies sås kan ju mcdonalds ta över ;p?
Sjunger du? haha det händer!
Vad har du för skostorlek? 36
Har du haft sex med fler än 1 person på samma gång? nae
Vill du gifta dig? med rätt person ja!
Är du en hälsogeek? haha ohnej
Kommer du överens med dina föräldrar? ibland
Din hårfärg och frisyr? blont, eller egentligen slingor, långt rakt hår
Skorna du hade på dig idag? har inte haft än, men de blir väl mina svart/vita tygskor :p
Grönan eller Liseberg? liseberg
Vad sover du i? min säng
Kläder du hade på dig idag? t-shirt, hotpants hitills
Favoritfärg på kläder? svart, vitt, grått, blått, det mesta
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? haha jeans, linne och tjocktröja kanske
För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? olika
Har du rosa kamouflage-kläder? ? nae
Tatueringar du har? ingen
Piercingar du har? öronen bara
Har du glasögon? jo men använder inte när nån ser haha
Hur ser din plånbok ut? rosa betty boop, måste ha ny hah
Din perfekta Pizza? oj, kebabtallrik på pizza (:
Randigt, rutigt eller blommigt? blommigt
Favoritårstid? sommar!
Favoritmat och dryck? kinamat, cola tror jag
Favoritdjur? vet inte, kattungar :)
Favoritparfym? en som jag hade förut, som tyvärr är slut nu,
När ska du festa nästa gång? vet inteeee
Vad köpte du senast? godis
Hur mycket pengar har du? inte mycket aså
Hur svarar du i telefonen hemma? hej det är frida
Hur svarar du i mobilen? hallå, hej, aa
Vem ringde du senast? ole
Senast kramat? marre kanske
Senast kysst? robin
Sov du ensam inatt? jo
Vem sov du senast med? marre och linn
Vad gjorde du kl 08 imorse? då sov jag
Vad gjorde du för 15 min sedan? satt här
Det sista du sa högt? aa,  haha tror jag
Vad har du druckit idag? oboy, saft
Vad var det senaste du åt? godis
Vad är det för färg på din ytterdörr? roströd :s
Vad är det för väder hos dig nu? mulet
Godaste glassmaken? regnbåge
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? jo
Sover du tungt? aa
Drömmer du mardrömmar? mjo ;o
Favoritklädsel? det som är skönt
Vad ser du om du tittar till höger? högtalare
Favoritgodis? olika
Har du kysste flera personer under en och samma kväll? nej
Sommarplaner? ingen aning nu ju
Hur många kuddar sover du med? 7
Morgon eller nattmänniska? natt
Har du dåligt morgonhumör? aa haha
Är du kittlig? sjukt mycket;p
Snarkar du? nae det tror jag inte!
Stjärntecken? vädur
Stökigt elr välstädat? städat, fast här är det mest stökigt just nu
Längtar du mest efter just nu? värme
Om du fick väcka någon från de döda, vem skulle det vara? min kusin
Vad väntar dig om 10 år? ingen aning!
Har du gjort en 2:a i skogen någongång? ?
Saknar du någon nu? jo
Snus eller cigaretter? inget
Vill du ha barn? jo men rätt person
Hur ofta loggar du in på helgon?  haha aldrig?
Längtar du till din nästa födelsedag? visst
Är du snäll? jodå:)
Är du blyg? inte enligt mig själv haha ;p
Tycker du att du har fin dialekt? visst
eskilstunadialekt och sandviksdialekt? östgötska
Favoritfärg? alla typ förutom orange och senapsgul
Har du spytt i någons knä? nej
Syskon och deras ålder? andreas 13
Klädaffär? bik bok, gina tricot, olika
Senaste skola? lj
Klass? 9d
Tycker du om fester? visst!
Tycker folk du är snygg? fråga dom
Är du en gottegris? jo tyvärr haha
Är du modig? beror på
När drack du sprit senast? några helger sen
Dildo eller äkta vara? haha vad tror du? ;p
Har du använt någon hårprodukt idag? nae
Har du bråkat med någon idag? ja, pappa
Vad har du för planer till helgen? inga speciella? va med marre haha
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? vet inte, 18?
Är du sugen på något nu? njae
Är 50 cent bra? finns vissa bra låtar
Har du kvar dina barndomsskivor? aqua har jag aldrig slängt ;p
Brukar du bada i sjöar om somrarna? jodå
En film? ice age 2 hihi
Vem får en kram? någon jag tkr kan få en kram? haha
Vem får en puss? inte vem som helst
Brukar du läsa horoskop? aa händer
Cider, vin eller öl? cider, öl
Baka bullar? det kan jag om jag har recept!
Bläck eller blyerts? blyerts
Hur ser du ut idag? trött ut
Vad såg du senast på tv? top model

-och nu ska jag och marre hitta på något kul!
synd bara att det inte finns så mkt och göra regniga höstdagar? :/
blir väl nått roligt iallafall!


ciao



Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0