det bästa av det som var bra

även fast alla säger att man ska gå vidare, glömma allting
så har jag försökt, tro mig, jag har försökt!
men det går inte,
det gör bara inte det
det går inte glömma, det går inte sluta sakna

lördagskvällen slutade perfekt!
jag och marre gick och träffade frej och jonte, som man inte träffat på ett tag!
vi var hos mig mest, och det blev mycket skratt
innan alla åkte hem rätt tidigt faktiskt
då var ju verkligen sjukt trött, fast jag gick ändå och la mig vid halv två :p
sen idag vaknade jag vid nästan halv ett!
så skönt och länge har jag nog inte sovit sen i somras! (:
söndagen
vet jag inte än hur den ska spenderas
ta det lungt mest, får se om något dyker upp? (:
just nu känner jag mig bara allmänt lycklig
ska försöka njuta av den känslan ett tag!
puss

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0