torsdag9/10


jo jätte bra mobilkamera kvalite och så där!
dålig uppdatering nu också på ett tag ;p
har haft mycket plugg och så
men iallfall skippade jag pluggandet och följde med ida hem till henne!
där vi kollade lite tv, plugga lite faktiskt ändå.. haha , åt mat och sedan till gårn en stund med frida och jenny med.
alltid lika roligt och va med henne (:
idag har det vart skola som vanligt,
torsdag- och dagen är fanimig för lång
den började med gympa och ojojoj! vi spelade fotboll och basket, ist för innebandy, wow ;p
efter det so, tråk tråk
musik också, fortsatte med pop-rock musikens historia blabla.. onödig fakta (:
på studietiden hade våran lärare tydligen åkt hem?
så jag marre pirre och kalle sattes i ett klassrum helt själva utan lärare.
haha lyckat;p?
blev iallafall lite plugg till svenskaprovet vi skulle ha nästa lektion
som faktiskt gick väldigt bra!(:
nu är jag hemma, ska snart kolla one tree hill! kan inte sluta kolla ;p
ska också senare va med min marre! blir alltid lika roligt
puss
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0