torsdag30oktober

och ja, idag kom årets (eller nae vinterns) första snö..
kul?
NEJ
min kväll har ju du vart så där extra underbar, precis en sån kväll man alltid vill uppleva! (: (?)
det började med att jag cyklade ner till ciao ciao i snöstorm och skulle möta ida frida och jenny.
när jag kom ner dit känndes det som jag hade badat typ..
men när de kom så gick vi ner till gårn där det var filmkväll.
men nae.. såklart kom vi inte in + massor mer
för att vi inte hade anmält oss i tid.. och en del hade inte medlemskort med sig
och vad gör man då mitt i ljungsbro i en snöstorm genomblöt?
går till meddo hahaha!!
jag ida frida jenny tim mattias oscar tobbe och hampe gick dit
och där var även massor annat folk som tydligen heller inte hade kommit in.. hahah!
vistelsen där slutade med att en vakt eller nått kom in och skällde ut oss och tog kort på oss?
hahahahahahaha!!! kvällens roligaste
efter det blev vi utslängda igen och då kom marre
men som tur var fixade frida in oss hos samme
så resten av kvällen spenderades där framför one tree hill ;p!
rätt trevligt kväll ändå, även om jag mycket gärna hade vart på filmkvällen.. ;/
hahahaha!

Förövrigt vad jag och marre på stan idag, där jag köpte ett linne och ett par leggins bara.
imorgon hoppas jag att snön har försvunnit och att sommaren har kommit tillbaka
haha, man kan väl alltid drömma? ;p
puss


en jätte fin bild på moi från sjuan :)
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0